Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA SUOMIJOS RESPUBLIKOJE

Adresas: Pohjoisranta 4 A 15, 00170 Helsinki, FINLAND

plačiau »

Tel. +358 9 6844880, +370 706 537 53
Faksas +358 9 68448820
El. paštas

Darbo skelbimai

Sukurta 2015.03.30 / Atnaujinta 2017.10.16 11:43

Skelbiama atranka į laisvą Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje raštvedžio / raštvedės pareigybę

Reikalavimai:

  • Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Turėti anglų bei suomių kalbų pagrindus ir puikiai mokėti lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu);
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programomis, finansų apskaitos programa MS Dynamics NAV (Navision);
  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos ir užsienio reikalų ministerijos veiklą;
  • Gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Finansų bei Užsienio reikalų ministerijų teisės aktus, reglamentuojančius finansų apskaitą bei viešuosius pirkimus diplomatinėje atstovybėje;
  • Išmanyti ambasados veiklos, raštvedybos, diplomatinio protokolo bei etiketo ypatumus;
  • Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir ne mažesnį kaip 5 metų vairavimo stažą;
  • Gebėti atlikti smulkius ūkio remonto darbus atstovybėje, automobilių priežiūros ir aptarnavimo darbus.

Privalumui:

  • Kompiuterinių sistemų aptarnavimo ir priežiūros patirtis;
  • Darbo viešajame sektoriuje patirtis;
  • Buhalterinės apskaitos darbo patirtis;
  • Darbo viešųjų pirkimų srityje patirtis.

Funkcijos:

  • Ruošti raštus ambasados ūkio, finansų ir viešųjų pirkimų klausimais;
  • Vykdyti ambasados buhalterinės apskaitos ir finansų tvarkymo darbus;
  • Vykdyti ambasados viešuosius pirkimus;
  • Atlikti ambasados ūkio bei automobilių priežiūros darbus;
  • Dalyvauti organizuojant delegacijų vizitus bei ambasados renginius;
  • Vykdyti kitus ambasados vadovo pavedimus.

Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2017 m. spalio  30 d. 18 val. (Suomijos laiku) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką.

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2017 m. lapkričio 2 – 3 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje patalpose.

Išsamesnė informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

***

Skelbiama atranka į laisvą Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje sekretoriaus / sekretorės pareigybę

Reikalavimai:

  • Turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • Labai gerai mokėti lietuvių ir suomių kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmeniu C1 (pagal bendruosius Europos kalbų metmenis), anglų  ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo B2 lygmeniu;
  • Gebėti versti lietuvių-suomių  kalbomis žodžiu ir raštu;
  • Gerai mokėti dirbti kompiuteriu  (MS Office programiniu paketu), mokėti naudotis informacijos paieškos ir platinimo sistemomis;
  • Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti gaunamą informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos  bei ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
  • Gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Užsienio reikalų ministerijos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymo, raštvedybos ir archyvavimo taisykles;
  • Mokėti rengti, vertinti, analizuoti su Ambasados veikla susijusias programas, projektus;
  • Išmanyti bei laikytis diplomatinio protokolo bei profesinės etikos reikalavimų;
  • Gebėti bendrauti, būti kruopščiam, darbščiam, deramai atlikti savo pareigas, būti nepriekaištingos reputacijos, mokėti planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • Turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą leidimą dirbti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“;
  • Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir ne mažesnį kaip 5 metų vairavimo stažą.

Privalumai:

  • Darbo viešajame sektoriuje patirtis;
  • Turėti patirties dirbant su Lietuvos ir Suomijos kultūros institucijomis;
  • Turėti patirties dirbant su Suomijos policija;
  • Turėti grafinio dizaino/maketavimo darbo patirtį.

Pagrindinės funkcijos:

  • Tvarkyti, registruoti bei techniškai paruošti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją pagal Ministerijos raštvedybos ir kanceliarijos reikalavimus;
  • Sudaryti dokumentacijos planą, tvarkyti ir saugoti bylas, įforminti ir perduoti į Ministerijos archyvą nuolatinio ir ilgo saugojimo bylas, naikinti laikino saugojimo bylas, pasibaigus saugojimo terminui;
  • Atlikti Ambasados vadovo sekretoriaus funkcijas;
  • Teikti pirminę informaciją telefonu, teikti bendrą turistinę informaciją telefonu bei atsakyti į raštu gautus paklausimus, susijusius su ekonomika, kultūra, turizmu;
  • Teikti konsulinę informaciją telefonu ir raštu;
  • Pavaduoti konsulinį pareigūną, atliekant techninį darbą, jam išvykus į komandiruotę, atostogų metu ar dėl kitos priežasties negalint konsului vykdyti savo funkcijų;
  • Rengti notas, atsakinėti raštu į administracinio, protokolinio, ekonominio, kultūrinio ir pan. pobūdžio raštus;
  • Atnaujinti informaciją Ambasados interneto svetainėje;
  • Planuoti ir organizuoti kultūrinius renginius, priėmimus, vizitus ir komandiruotes;
  • Rengti kvietimus, plakatus į kultūrinius renginius, sudaryti ir nuolat atnaujinti svečių sąrašą;
  • Užsakyti kanceliarines ir reprezentacijai būtinas prekes ir paslaugas;
  • Rūpintis Ambasados renginių ir priėmimų vaišėmis;
  • Pagal savo kompetenciją vykdyti kitus tarnybinius pavedimus.

Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2017 m. spalio  30 d. 18 val. (Suomijos laiku) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką.

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2017 m. lapkričio 2 – 3 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje patalpose.

Išsamesnė informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

***

Skelbiama atranka į laisvą Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje valytojo/ valytojos pareigybę

Reikalavimai:

  • Laikytis darbuotojų saugos, sveikatos, priešgaisrinės saugos ir elektrosaugos  

Funkcijos:

  • Reguliariai valyti patalpas, inventorių ir įrenginius;
  • Sutvarkyti ambasados patalpas po proginių renginių, išplauti ir sutvarkyti indus;
  • Padėti organizuoti delegacijų vizitus bei ambasados renginius;
  • Vykdyti kitus ambasados vadovo tarnybinius pavedimus pagal savo kompetenciją.

Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2017 m. spalio  30 d. 18 val. (Suomijos laiku) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką.

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2017 m. lapkričio 2 – 3 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje patalpose.

Išsamesnė informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

Naujienlaiškio prenumerata