Elektroninės paslaugos

Sukurta 2015.06.02 / Atnaujinta 2021.11.08 15:40

Informuojame, kad 2014 m. vasario 3 d. Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos per informacines sistemas pradėjo teikti elektronines paslaugas.

Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai gali pateikti elektroninį prašymą patvirtinti kvietimą (tarpininkavimo raštą) atvykti į Lietuvos Respubliką. Užpildžius elektroninį prašymą ir pridėjus reikiamų dokumentų kopijas, pateiktas prašymas nagrinėjamas, o kvietimas patvirtinamas elektroniniu būdu. Įgyvendinus šią naujovę, nereikia asmeniškai vykti į teritorinės policijos įstaigos migracijos padalinį Lietuvoje.

Asmenys, prisijungę prie elektroninių migracijos paslaugų sistemos MIGRIS, nuo šiol gali matyti informaciją apie savo ar nepilnamečių vaikų turimus Lietuvos Respublikos piliečių asmens dokumentus ir Lietuvos Respublikoje užsieniečiams išduodamus dokumentus. Taip pat bet kuriuo paros metu galima  pateikti elektroninį pranešimą apie prarastą asmens dokumentą. Jis nedelsiant paskelbiamas negaliojančiu, ir nereikia asmeniškai vykti į atsakingą instituciją.

Informuojame, kad Migracijos departamento svetainėje adresu www.migracija.lt  24 valandas per parą asmenys gali pateikti klausimus, susijusius su Lietuvos Respublikos pilietybe, asmens dokumentais ir užsieniečių teisine padėtimi Lietuvoje. Elektroninis konsultantas pateikia  atsakymą lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

Daugiau informacijos galite rasti Migracijos departamento svetainėje www.migracija.lt

Naujienlaiškio prenumerata

Captcha