*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Suomijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Suomijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę. Pareiginė alga - nuo 1928 eur iki 2856 eur neatskaičius mokesčių. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir suomių kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Funkcijos:

  1. padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  7. formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  10. atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  11. atlieka vertimus raštu;
  12. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  15. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  16. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  17. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
  18. pristato paštą, kvietimus, ir dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
  19.      vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 31d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu amb.fi@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. lapkričio 6 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijoje patalpose arba telefonu. Papildoma informacija teikiama telefonu +358 9 6844880 arba elektroniniu paštu amb.fi@urm.lt