Lietuvos Respublikos ambasada Suomijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę
Lietuvos Respublikos ambasada Suomijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę. Pareiginė alga - nuo 1928 eur iki 2856 eur neatskaičius mokesčių. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir suomių kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
- teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- pristato paštą, kvietimus, ir dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 31d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu amb.fi@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. lapkričio 6 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijoje patalpose arba telefonu. Papildoma informacija teikiama telefonu +358 9 6844880 arba elektroniniu paštu amb.fi@urm.lt